«Антигрип-квест» – спосіб повернути юнацтво до активного пластування під час карантину.
20 листопада 2009 року на новому сервісі Пластового порталу «Ми.plast.org.ua» за ініціативи Донецької округи Пласту-НСОУ розпочалася Всеукраїнська пластова теренова гра «Антигрип-квест» (my.plast.org.ua/quest). Перед тим до участі у грі зголосилося 20 юнаків та юначок з різних станиць Львівської, Донецької, Івано-Франківської округ та Києва.
«Антигрип-квест», «Квест он-лайн» – вже сама назва теренівки якось викликала цікавість, бо ніколи раніше не чула ( та й не бачила ? ) про подібні акції і ніяк не могла уявити – як буде виглядати квест?! Тому певно з цікавості і зголосилась.» – саме так пояснює причини оголошення на квест одна із його активних учасниць.
Ідея гри полягала у сприянні спілкуванню пластунам на відстані, а також розвитку комунікативних та «пошукових» навичок у юнацтва.
Хоч формат гри не передбачав виїзд за межі місця проживання, учасникам все ж довелося віртуально побувати у різних куточках України – Вишгороді, Донецьку, Самборі, а саме дізнатися про маловідомі факти, пов’язані із пам’ятниками українським письменникам у цих містах.
Не бажаючи розкривати всієї суті гри, можемо сказати, що без допомоги місцевих пластунів у деяких містах учасникам не вдалося би добре виконати частину завдань. А для виконання інших завдань потрібні були, зокрема, мінімальні знання іноземних мов, вміння швидко знаходити інформацію в Інтернеті, і ще дещо… Усіх секретів та деталей проведення гри організатори розкривати не планують. Але кілька вражень учасників після виконання рівнів пропонуємо вашій увазі:
– «Класно! Трошки треба було поритись в інтернеті! Цікаві запитання!»
– «я чуть мозок не зламав)))»
– «Ну важко!!!!»
– «Дуже файна гра!!!! Весело так. А головне нові знайомства і нові знання!!!
– «мені починає подобатись!»
– «Круто=) Це завдання набагато легше від попереднього=)»
– «ніколи не чула про щось таке як “щебетунчик”)))))
Гра тривала протягом 5 днів, але лідери виконали усі завдання менше ніж за 4 доби. Разом з тим формат завдань не передбачав безперервну участь у грі – пластунам же треба відпочивати, а тим більше – організаторам гри. А автори гри були здивовані активністю та наполегливістю деяких учасників.
Вже після другого дня гри з’явилися 2 лідери – юнак з Краматорська і юначка зі Львова, які досить швидко виконали 2 найскладніших рівня гри. У підсумку перемогу здобула пл.розв. Софія Гарбузюк, яка хоч і дійшла до фінішу на кілька годин пізніше пл.прих. Данила Матюшенка, але враховуючи виконання бонусних завдань посіла 1 місце.
Наводимо тут враження Софійки:
«Спочатку думала – «повільно буду собі виконувати завдання, пару годин на день…», а в результаті настільки захопилась грою, що по пів ночі шукала відповіді на завдання… Ну,але воно того було варте!!
Виконавши завдання нульового рівня, якось так здалось, що квест не такий вже важкий, що все не так вже й складно, і взагалі – можна елементарно виконати усі завдання. Але з кожним рівнем я розуміла, наскільки сильно помилялась! Голову добряче довелось посушити над завданнями!
Страшенно сподобались завдання для отримання бонусних балів. Мабуть тим, що можна було поморочити голови і своїм друзям, які погоджувались тобі допомогти (наприклад бігти о 6-тій ранку до пам’ятника Т.Г.Шевченку у Вишгороді, щоб сфотографуватись, чи розшукувати ліхтар в Самборі, щоб прочитати код:).
Вражень – просто море! Дуже хочеться подякувати організаторами які придумали таку неординарну акцію з дійсно цікавими завданнями. І думаю з цим погодяться усі учасники без винятку. Величезне дякую !!!!»
В середині грудня відбудеться нагородження переможців, про що буде окремо повідомлено усіх учасників квесту.
Організатори дякують учасникам за активність і повідомляють, що наступна гра планується вже перед самим Новим роком. Тож готуйтеся!!! Наступного разу буде ще цікавіше! Запрошуємо юнаків та юначок зголошуватися до участі у наступній грі. Слідкуйте за оновленнями тут!
Гостровух Д. Колесник